Vytvarujte si své paže

18. července 2011 v 15:03 | Dieta |  Cvičení
Pokud chceme hubnout a tvarovat postavu, většinou se zaměřujeme na břicho, zadeček nebo stehna. Svoje paže bychom ale neměli opomíjet.
Následující kombinací čtyř cviků, které se navzájem prolínají, procvičíme kompletně celé paže. Biceps, ramenní pletenec, triceps, svaly předloktí a částečně zapojíme i široký sval zádový. Tato sestava se liší od klasického cvičení tím, že spojujeme čtyři cviky do jednoho velkého.
K tomu, abychom si tuto sestavu mohli zacvičit, potřebujeme malé činky (lze nahradit láhvemi s vodou). Velikost zátěže vybereme tak, abychom zvládli kombinaci čtyř cviků opakovat 12-15x za sebou.
Úplní začátečníci sáhnou po půlkulových činkách, pokročilí po 1-2kilových a pro ty, kterým je to stále málo, jsou činky 3-4kilové. Po odcvičení jedné celé série následuje asi minutová pauza a jdeme na to celé znovu ještě jednou či dvakrát.

U všech pozic platí tyto zásady:

Postoj na šířku pánve, mírně pokrčená kolena, pánev mírně vzad. Dejte pozor na to, abyste se neprohýbali v bedrech a drželi stažená ramena dolů. Tam kde je potřeba, dbejte na zafixované lokty a stále mějte zpevněné zápěstí. Snažte se uvědomit si aktivní břišní svaly a pravidelnost dýchání.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Jak se ti líbí moje stránky?

Super:-)
Dobrý...
Nic extra...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama