Stylová jóga

18. července 2011 v 14:58 | Dieta |  Cvičení
Ne každému vyhovuje silová forma powerjógy nebo naopak velice klidné tempo a důraz na dýchání v případě hathajógy. Naštěstí je druhů jógy mnohem více a každý si může pro sebe a svou aktuální kondici vybrat tu pravou.

NEJ pro kondici Bikramjóga

Ne nadarmo se bikramjóze říká také hotjóga. Cvičí se totiž při teplotě mezi 35-40 stupni Celsia a jedna lekce trvá devadesát minut. Pravděpodobně se budete potit jako v sauně. Teplo se při bikramjóze používá k lepšímu uvolnění svalů, které jsou pak více flexibilní a při jednotlivých pozicích dosáhnete lepšího rozsahu. Kvůli vysoké teplotě a náročným pozicím jde o intenzivní trénink. Při pravidelném cvičení získáte skvělou kondici i postavu. Kde ji vyzkoušíte: www.bikramyoga.cz

NEJ proti stresu Hathajóga

Ztuhlá záda, bolest hlavy a celkový pocit napětí? Trápí vás často stres, kterého se nemůžete zbavit? Zkuste hathajógu, která je skvělá právě pro uvolnění a relaxaci. Jejím cílem je soulad mezi tělem i duší a k tomu využívá jednoduché pozice - ásany a jemnou dechovou techniku (pranayamu). Díky této kombinaci se úzkost, strach a obavy zmenší. Je vhodná i pro ty, kteří nemají perfektní fyzičku, protože její tempo je pozvolné a každý si cvičí podle svého. Kde ji vyzkoušíte: www.yogacentrum.cz

NEJ v těhotenství Gravidjóga

Těhotenská jóga je speciálně přizpůsobena právě tomuto životnímu období a může ho značně ulehčit. Dýchací techniku, kterou se při ní naučíte, využijete při porodu. Jednotlivé pozice pomáhají při častých těhotenských problémech, jako jsou bolesti zad, oteklé kotníky a pálení žáhy. Gravidjóga je vhodná jak pro nastávající maminky, které s jógou teprve začínají, tak i pro zkušené jogínky. Kde ji vyzkoušíte: www.gravidjoga.cz

NEJ pro tvarování postavy Ashtangajóga

Chcete si jógou vytvarovat postavu k dokonalosti a mít ji pěkně vypracovanou, třeba jako Madonna? Zkuste právě její nejoblíbenější druh jógy - ashtangajógu. Pozice jsou náročné a jedna plynule navazuje na druhou, proto se připravte, že dostanete zabrat. To, že cvičíte v relativně rychlém tempu, znamená, že kromě svalů procvičíte i kardiovaskulární systém a po určité době můžete nabudit i spalování tuků. Kde ji vyzkoušíte: www.ashtangajoga.cz

NEJ pro meditaci Kundalinijóga

Potřebujete dobít baterky? Kundalinijóga je mnohem více spirituální druh jógy než ostatní, proto zahrnuje také meditaci a nácvik správného dýchání, což může být v koordinaci s jednotlivými pózami poměrně náročné. Ti, kteří se této józe věnují, tvrdí, že díky ní můžete posílit také imunitu, stimulujete žlázový a nervový systém a celkově ozdravujete organismus. Za zkoušku to určitě stojí! Kde ji vyzkoušíte: www.kundalini-joga.cz

NEJ pro cvičení doma Jóga v obývacím pokoji

Nemáte čas chodit do fitka nebo centra jógy? Cvičit jógu můžete samozřejmě i doma! Zvlášť jestli máte již pár lekcí za sebou. Buď si pořiďte DVD s oblíbeným instruktorem, nebo se podívejte na stránky www.yogadownload.com, kde si můžete video s různými druhy jógy stáhnout, a to zdarma nebo za malý poplatek.

TIP Jóga v kterékoli podobě by vám měla přinášet především klid, uvolnění, ale také pocit dokonalého protažení a posílení celého těla.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Jak se ti líbí moje stránky?

Super:-)
Dobrý...
Nic extra...

Komentáře

1 hudgens-twitter hudgens-twitter | Web | 18. července 2011 v 15:01 | Reagovat

Ahoj,máš super dessign,navštívila by si prosím môj blog?Urobila by si mi tým radosť,ďakujem

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama