Kari rýže s kešú, jogurtem a jarní cibulkou

18. července 2011 v 16:10 | Dieta |  Recepty

Kari rýže s kešú, jogurtem a jarní cibulkou

bílkoviny 8 g, sacharidy 49 g, tuky 7 g
Ingredience: basmati rýže (70 g), 1 menší jablko, 1 lžíce rozinek, 1 lžíce kešú natural, 1 lžička kari, bylinková sůl, 1 lžíce bílého jogurtu a jarní cibulka
Postup: Propláchnutou rýži vložíme do hrnce a promícháme ji s nastrouhaným jablkem, rozinkami a kešú oříšky. Ochutíme špetkou bylinkové soli a kari. Nalijeme vodu asi 1 cm nad okraj rýže. Přikrytý hrnec vložíme do trouby předehřáté na 180 °C a dusíme pozvolna 45 minut. Kari rýži servírujeme se lžící bílého jogurtu a jarní cibulkou.
Tip: Ke kari rýži se také hodí na grilu připravené kousky kuřecího nebo krůtího masa.
1376 kJ/328 kcal
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Jak se ti líbí moje stránky?

Super:-)
Dobrý...
Nic extra...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama